diumenge, 20 de maig del 2012

Per molts anys amor


Ja fa 15 anys que ens coneixem. Hem rigut, hem plorat, hem dormit juntes, ens hem tret del llit mútuament, ens hem vist gaudir, ens hem vist tristes. Ens hem acompanyat amb paraules i sense elles. Hem compartit xerrades sense final i silencis. Ens mirem a la cara i sabem el que altres ni amb la mes clara de les explicacions comprendrien. La nostra estimació ha pres totes les formes possibles excepte aquella que ens faria donar-li la raó a tanta gent que ens coneix però no sap de nosaltres. 

Encara i quan no hem estat sempre estaves al meu costat. No concebo la vida sense tu al meu costat. No imagino una alegria o una pena sense compartir-la amb tu. Les teves alegries son meves també, les teves penes poden fer minvar els meus somriures sinó es perquè els meus somriures poden ajudar a sortir els teus, les meves alegries no son tant grans sinó les puc compartir amb tu. Les meves penes s’alleugen quan et se donant-me suport.

Saps que t’estimo amb bogeria, però no perquè ho sàpigues deixaré de recordar-t’ho cada cop que em vingui de gust o que vulguis que t’ho faci repeteixi.


2 comentaris: